2020-21 Beka deialdia

2020-21 ikasturteko beka deialdia atera da.

Hemen daukazue Hezkuntzako orrialdeko lotura.

2020-21 Ikasturtea

2020/2021 ikasturteari ekin berri diogu. Ikasturte guztietan izan ohi ditugun erronka guztiei, aurtengoan, errealitate berri bati aurre egin behar izatea gehitu behar diogu.

Gure helburu nagusia aurrez-aurreko kalitatezko hezkuntza bermatzea izango da baina, bada ez bada, agertoki ezberdinak aurreikusi eta COVID19-ari erantzuteko kontingentzia plan bat abian jarri dugu.

Protokoloak eta arauak, ezinbesteko bihurtu diren arren, ez dira nahiko. Guztion esku dago, guztion erantzukizuna da norberaren eta besteen osasuna.

Zaindu gaitezen elkar! Arrakasta eta osasuna J.M. Iparragirre BHIko kide guztiontzat!

El instituto Joxe Mari Iparragirre

J.M. Iparragirre Institutuan 40 urte baino gehiago daramagu eskualdeko Bigarren Hezkuntzako erreferente bezala.

Gure helburuak Hezkuntza Proiektuko hiru lerro nagusietan jasotzen ditugu:

PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA:
Hezkuntza gaitasun eta gaitasun profesionalak landu gure ikasleekin. Teknologia berriak geletan. Ikastetxeak 2009.ean IKTko heldutasun 2. maila lortu zuen. Zientzia hezkuntza proiektua esperimentazioa da helburu. Ingelesez ahozko erabilera indartu: maila guztietan elkarrizketarako laguntzailearekin eta DBHko 4. mailako ikasleei uztailean ikastaroak eskainiz.

GIZA BALIOEN HEZKUNTZA:
Giza balioak landu, aniztasunean hezi, bizikidetza errespetatu Jokabide demokratikoak bultzatu. Bizikidetzarako plana. Ingurumenari zor diogun begirunea sustatu. A21eko plana.

EUSKAL GIZARTEAK HEZKUNTZAREN GORDAILU GISA DITUEN IDEIEN ETA ITXAROPENEN ADIERAZPENA:
Hizkuntza eta kultura aniztasunean hezi. Euskal kulturaren sustapen eta normalkuntzarekin konpromezuak bete. Normalkuntzarako plana.

Badakizue non gauden: leku lasai eta atseginean; herritik gertu eta errealitateari erreparatuz beti hobetzeko asmoz.
Laster arte.

Institutuko klaustroa, ikasleak, gurasoak eta beste langileak.

Uneko Gunearen Egutegiak

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Gainzuri ikastetxea

posta.irakasle..net